Första dagen på jobbet

Första dagen är avklarad och jag är inne i matchen igen. Fick en ny tjänstemobil idag vilket innebär en del problem.........

Efter jobbet blev det spinning en timme. Ett hårt pass med uppförsbacke mesta tiden. Det var pölar på golvet av svett men riktigt skönt, känner hur det bränner. Imorgon ska jag få en instruktion på styrkemaskinerna och tänker då be om fokusering på rumpa, mage och överarmar. Hatar att träna överarmarna egentligen men vill bli av med lite av gäddhänget så då får man tåla, är så armsvag vilket gör att det är tråkigt att träna just där.

Det ser inte ut att bli någon vindrickarkväll den här veckan och det är ju bara bra Som det ser ut nu kan jag nog åka hem på torsdagkväll.

Så lite bilder från lördagen när jag var på Nytorp med några nära och kära:

Jesper och Sally


Veronica suger



Syrran rockar



Sally rockar bättre



Vill ej vara med på bild



Vill vara med på bild men kan fortfarande inte ta bild på sig själv




Tyvärr Veronica så hade jag ingen bild på dig när du rockar, gjorde du det?
Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men du hade en väldigt läcker bild på Barba-veronica i sitt rätta element=ätandes! Suck...

JA jag rockade fler gånger, gick inget vidare...



Jag ska gå med Maria från Finspång (som var med på Ki-box) och jag har köpt biljetterna själv, via blocket 700 kr, sittplats.

Så jag kan ha svårt att komma och fira Jesper på söndag. Vilken tid är det tänkt?

2009-08-03 @ 21:39:34
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0