Helg

Så var den andra veckan efter semestern gjord 9 veckor till nästa semester. Eller jag ska ha några dagar i september när jag ska till Bratislava och dricka öl.

Har varit hos frissan och format till håret lite men det syns ingen större skillnad, vet inte vad jag vill med det barret och jag får inte några tips när jag frågar omgivningen heller.

Tänker försöka koppla av i helgen eftersom jag vet att de tre närmaste veckorna på jobbet kommer vara tuffa, kommer få jobba häcken av mig. Men det är bara roligt jobb och det är jag själv som planerar så jag menar inte att gnälla. Gillar mitt jobb.

Ett besök på sjukhuset lär det bli för att hälsa på min mamma som ligger inne för förmycket vätska i kroppen (ingen). Måste få till en joggingtur om foten håller, min melodi är  "våga vägra vila". Det är en hälsena som är lite galen.

Ikväll ska Igge och jag se "Det flyter", en svensk komedi. Jag har inte hört någon som sett den så jag vet inte om det är sevärt, men något ska man väll göra.

Tråkigt inlägg vaa!
Nilla

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Oj då det låter lite eländigt... Du får väl passa på när du åker in till stan och hälsar på mamma att slinka in i en skoaffär, så ska du se att livet leker igen....

2009-08-14 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0