Hur hittar man tillbaka!

Nu är jag inne i en riktig svacka vad gäller hälsosamheten. Jag har ont i halsen och lite nästäppt har inte den riktiga orken. Naturligvis kan jag inte träna som jag brukar, hoppade till och med morgonpromenaden idag. Under helgen har jag ätit det jag inte borde och det här tillsammans visar sig på vågen.

På jobbet har jag en till intensiv vecka innan det lugnar sig något och detta gör att jag inte äter som jag borde. Har inte tid att gå hem på lunchen och äta utan det blir lunch ute där man inte har en aning om vad man stoppar i sig.

Får ta mig i kragen
(en annan dag)
Nilla


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du känner dig bättre snart!



KRAM lisa

2009-08-31 @ 14:27:51
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/
Postat av: Mia

ojoj, nu har jag allt läst. visst det tog ett tag men nu tog jag mig tid framför datan och hej vad du skriver! :)

2009-08-31 @ 18:55:11
Postat av: Veronica

samma här, men jag måste ta tag i livet IDAG!

2009-08-31 @ 19:31:33
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0