Hur man tolkar!!!

En kommentar från gårdagen inlägg kommer från Veronica där hon undrar hur många kilo jag gått ner. et inte vad jag ska svara för min våg är varslad på grund av att den inte är lojal. Om den inte börjar visa bättre siffror snart kan den söka sig om efter någon anna anställning, kanske som retstick för det är det ända jag kan ge den bra rekommendationer som.

Nä men för att svara Veronica så rör det sig om cirka 8 till 10 kilo, beror på vilket humör vågen är på. Jag ska nu försöka skärpa mig och se till att den går åt rätt håll nu. Det har varit alldeles för mycket "unna sig" nu.

Nu måste jag berätta om en liten episod idag. När jag ska iväg till gymmet förut så stog det en herre utan för och höll upp porten åt mig. Jag tackade glatt och han svarade:
Nja jag tänkte tjäna 20 öre.
Oj då, sa jag, jag har ingen växel och klev fram till min bil som stog precis utanför. Han tog då upp sin bilnyckel och tryckte på låsknappen så att bilen brevid min blinkade och sa:
Nä. vi som åker Kia har ju bara stora sedlar. Kul va! 

Varit och träna naturligtvis 45 minuter EasyLine och imorse när jag tog min promenad gick jag åt andra hållet hoppsan vad förvirrande det blev. Men eftersom jag står och pratar om att man ska titta på saker från olika synvinkel var det här nyttig för mig.

Ha en bra kväll
Nilla


Saknar dig Axel

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom 8-10 kilona syns ganska väl tycker jag!

Du är bäst!!

2009-08-25 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0