Not loke alike Madonna

Har nu tänkt över ett av mina tidigare beslut!

Veronica (syrrans dotter) är impad av att Madonna ser ut som hon gör och är över 50 år. För att få Veronica lika impad av sin stålmoster hade jag tänkt att på två år jobba på "loke alike Madonna". Ja jag har en del att jobba på:



MEN jag tycker inte att hon är så snygg, armarna ser ut som en 95 årings.

Har nu tittat på friidrott och tänkt om. Där finns det snygga armar. Så mitt nya projekt heter "Loke alike a friidrottare"
Fortfarande en del jobb!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Håller med dej friidrottarna är snygga MEN ingen av dom är 50 år...

2009-08-16 @ 11:28:21
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0