Nyköpings festival

Här i nyköping är det festival vecka med diverse upptåg och festligheter. Jag kunde igår kväll höra hur karusellerna sköt och antar att folk har det trevligt. Jag var naturligtvis duktig och var först på gymmet och sedan hemma i lägenheten och la mig tidigt.

Baksidan av festivalen såg jag när jag gick min morgonpromenad (i masaiskor). En hel del sönderslagna flaskor och annat bråte, jag som har problem med att kasta bananskal i det fria. Sedan fungerar inte mitt mobilabredband och mobiltelefon vilket leverantören (telenor) säger beror på ströningar på masten från festivalen. Må tro att jag kände mig handikappad igår kväll efter som jag har datorn på hela tiden och kollar vad som är på tv:n, vad som händer enligt tidningarna, träningsscheman, bloggar o.s.v.

Hur som helst, idag åker jag hem och imorgon får alla joggingsugna höra av sig för då är det dags.

Är dessa sugna?


Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

japp

2009-08-06 @ 16:36:16
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Sally

jag vill jogga!

2009-08-06 @ 20:15:41
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0