Skor vill jag ha!

I slutet på maj var jag på en dagkryssning med ett glatt gäng. Vi åkte före sex med buss från Nyköping till Stockholm. Klev på en båt och åt en god sjöfrukost. Under förmiddagen shoppade vi lite drack öl o.s.v och detta var mitt första inköp på båten. Ett par skor och en öl plus en Jäger:



Tänk att jag alltid kan hitta skor och dessa vart jag kär i.

Vi anlände vid lunchtid till Mariehamn och där gick vi av båten samtidigt som vi gick på en annan båt. Vi åt sedan en mycket mumsig sjöbuffe och drack mera öl. Mera shopping och sedan drinkar.  Tillbaka till stockholm där bussen gick till Nyköping. En mycket trevlig dag och jag ser fram mot att gänget hör av sig igen för att åka, tror att de pratade om slutet på november.

Undrar vad det finns för skor då för nu ser det ut så här:



Inte så jätte nötta trots stor användning men jag kan väll inte ha dem jämt.
Ingen öl ingen Jäger!

Så söker jag någon som kan röja upp i mig lilla kök här i Nyköping för jag orkar inte resa på mig mera idag.



Varit på gymmet och kört styrka
Nu är jag slut

Nilla 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Låt det stå, du har mer energi att röja upp imorgon!



Puss och Kram

2009-08-18 @ 21:21:07
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nej jag behöver ingen vila!

2009-08-19 @ 07:53:34
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Va har Madde för adress?

2009-08-19 @ 11:18:27
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0