Tankar!

Måste skriva av mig medan jag grillar varma mackor.

Idag har jag haft många tankar i huvudet och undrar hur en männsklig hjärna kan fungera? Har ni läst NT idag? Jag börjar med att läsa om brevbäranren som blivit avstängd från sitt sommarvikariat efter att ha visat könsorganet för barn. Han skriver dessutomom om det i sin blogg och hotar föräldrarna. Tycker att det borde tas i med hårdhandskarna eftersom de förstör pedofilernas liv. MEN HJÄLP, har han en männsklig hjärna?

När jag hämtat mig från den artikeln kommer jag vidare i tidningen och läser om råttor. MEN HJÄLP igen VA ÄCKLIGT (NT borde haft artiklarna på samma sida). Tänk att sitta på en uteservering med en Ceasar sallad och ett glas vin och det skulle komma en råtta och springa på räcket. FY nu kan jag nog inte sova inatt.

Nu ska vi smaska på varma mackor med fet ost och se på Wallander "Kuriren". Sedan måste jag sova och gå upp tidigt imorgon för att städa och se till att få allt klart innan Jespers uppvaktning.

Vi hörs
Nilla

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Du snackar om möss och pedofiler, jag har sett en jävla fucking orm till på landet. Vad fasen har aldrig sett några ormar där förut, undrar om det är någon som lägger dit dom för att jävlas.

Ok pedofiler i trädgården vill jag ju inte ha hellre ormar då.

2009-08-09 @ 00:17:07
Postat av: Veronica

Du jag läste oxå det där (när jag för en gång skull kollade igenom NT)

Vilken jävla värld vi lever i!

Sjukt!

Puss

2009-08-09 @ 21:46:30
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0