En del gammalt en del nytt

Idag har jag fått klart på att jag efter nyår går tillbaka till min tjänst som enhetschef men nu på ett demensboende vid namn Arken, undrar om det finns någon Noa. Känns väldigt bra.

Idag tittade jag lite på gamla bilder och måste nog visa en del:



Det här är mina föräldrar när vi var på medelhavskryssning. Faktiskt är det pappas 75 årsdag som vi tillbringade i Palermo på Sicilien. Vi åkte med häst och vagn genom gatorna.



Här en bild på Therese när hon var modell på en bröllopsmässa


En annan bröllopsmässa, Therese



Madde som tärna


Som brud

Undrar när de ska klä sig för bröllop på riktigt?

Hittade också andra godingar som:


Therese som nybliven mamma



Madde som nybliven moster



Och jag som nybliven mormor åt en påve.

Fy vad tjock jag var då, troligen runt 100 kilo.

Nilla 


Kommentarer
Postat av: syster yster

Jättefina bilder som väcker glada minnen, mamma o pappa såg jättefräscha ut där.

2009-12-03 @ 16:15:21
Postat av: Veronica

Fina bilder allihop!

2009-12-05 @ 14:08:22
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0