Kanske sjuk

Idag var det meningen att jag skulle till gymmet och träna minst en timme. Gjorde ett rop på hjälp igår och fick iallfall en som nappade, tack Nettan. Hjälpen innebar att jag skulle bli peppad av att få många vänner på Funbeat . Nu har jag iallafall Nettan, Veronica och Sally. Finns det någon mera som kan tänka sig vara med? Jag vet att det finns flera i min omgivning som tränar...eller?

Hur som helst. På eftermiddagen idag kände jag att jag fick någon konstig värk i kroppen och snart även i huvudet. Börja frysa och kände ett obehag i halsen. VAD BETYDER DETTA? Ska jag bli sjuk? Tog en tablett när jag kom hem och nu känner jag mig något bättre men ändå helt seg. Träning är nog ingen bra ide.

Men lugn jag kommer igen.

Här kommer nu en bild på en framtida hårdrocks trummis:



Mormors kille!

Dagens visdomsord:

Dessto mera ansvar jag tar
Dessto mera skuld kan jag få

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Så jäkla sant visdomsord!!!!!!



Krya på dej sötnos!

2009-12-07 @ 21:45:52
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: syster yster

Hörde av pappa att du åkt hem och var sjuk krya på dig.

2009-12-08 @ 12:06:28
Postat av: Humlan

Hej hej okej nu har jag också skrivit in mig på funbeat...kan man tävla på ngt sätt där eller?

2009-12-08 @ 18:55:30
Postat av: Nilla

Humlan

Jag har letat upp dig på Funbeat och skickat en förfrågan till dig, tror jag. Fick hjälp av Veronica.

När jag blir frisk ska jag banne mig se till att det blir motion varje dag.

2009-12-09 @ 08:58:17
Postat av: Veronica

är du lite förvirrad... det måste väl ändå stå Andersson i passet 25 mras...

2009-12-09 @ 09:48:16
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

är du lite förvirrad... det måste väl ändå stå Andersson i passet 25 mars...

2009-12-09 @ 09:48:46
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Tessan

Älskar dina Visdomsord! Ska sno till min Facebook!!! Puss

2009-12-15 @ 16:48:21
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0