...och snart är det jul

Visst mår jag bättre men tyvärr inte träningsfrisk. Det är konstigt så träningssugen jag är när jag inte kan.

De sista dagarna har jag hyrt en dvd film om dagen och sett på bara för att ta det lugnt. Jag har sett "Änglar och Demoner" vilket gjorde att jag blev sjukt sugen på att åka till Rom. Sedan blev det "Män som hatar kvinnor" och "Flickan som lekte med elden". Dessa har jag visserligen sett på bio men Jesper hade inte sett dem och det gjorde inget att se om dem.

Bäst var nog i allafall "Baksmällan" som vi såg i dag. Riktigt rolig och lite spännande.

Så till julklappsdiskussionen. Tänk när mina barn var små och jag kunde handla lite allt möjligt som sparbössa, liten tavls, något skrin, pennställ o.s.v.

I år är det svårare än någonsin. Tycker att det är så tråkigt att ge bort pengar så det blir det inte tal om. Samtidigt så finns det nog inget som jag kan köpa som uppskattas. Inte så att de är bortskämda (mina barn alltså) men de tycker sällan att det som jag tycker är bra.

Om jag hade råd hade jag köpt dem varsin bil, eller varsin lägenhet men då hade de blivit bortskämda.

Men önskar jag mig något själv då? Nä det är lika svårt det.

Lösningen är att jag köper mina barn varsin Polkagris, det vore ju i allafall en överraskning!

Simma lugnt!

Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag funderar på att be någon köpa en bil av oss och ge en av dina döttrar i julklapp...

2009-12-13 @ 19:38:41
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0