Överraskningar

Sitter nu efter en lång arbetsdag och mumsar lite på kex och ost.

Kex och ost var en av överraskningarna som jag får idag. Min käraste kollega gav mig en påse i julklapp med kex, ost och pepparkakskolan.Vi brukar skämta om att jag aldrig fick någon ost när vi var i Paris, trots att vi bodde brevid en ostaffär. När den var öppen hade vi lltid för bråttom för att handla och varje gång vi tänkt handla var den stängd. Nog var Inga-Lill orolig att jag inte skulle få någon ost i jul.


Inga-Lill

Idag började jag att lite smått flytta in på mitt nya kontor. Jag har tidigare skojat med den kollegan som haft kontoret innan, att han ska städa och att det ska finnas sprit och godis.

Titta vad jag hittade



och i en annan låda:


Kul va och väldigt överraskande

Tack Ted!

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha ha! Ja det var faktiskt riktigt skojigt! =)

Hoppas du inte dicker upp spriten på arbetstid i alla fall!



Vad säger du förresten? Ska vi jogga spåret i Husby i helgen?! Ett par varv för att få plats med mycket julmat och ost?!



Puss

2009-12-17 @ 12:34:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0