Sämst på att vara sjuk

Så var man sjuk då och jag tror att jag är världens sämsta människa på att vara just sjuk. Trots feber blir jag rastlös och försöker att göra lite. Blir då jag sämre och ännu mera rastlös. Irriterad om det blir rörigt och tål inte att det står odiskad disk någonstans utan måste då gå och plocka det samtidigt som jag stönar ljudligt. En riktig bitch.

Det är inte bara jag som är sjuk utan även Jesper och Igge, alla tre lika gnälliga.

Jag vill jobba och jag vill träna inte ligga här och låta livet bara gå.

I Nyköping använder jag Hälsomagasinet som gym och på lördag öppnar de ett ställe till. Om jag är frisk på söndag tänker jag åka dit och kolla in lokalerna. Eller det kanske är smartare att åka till det gamla stället och träna för där kanske det är folktomt.

För min träning betalar jag 311 kronor i månaden, sista månaden har jag varit där kanske en gång. Jävla dyrt spinningpass.....

Nilla

Kommentarer
Postat av: syster yster

Men lilla gumman ta och lugna ner dig, är du sjuk så är du, ta´t lugnt och vila dig så du blir frisk.

2009-12-10 @ 09:24:24
Postat av: Sally

Krya på dig, bästa moster! Snart är det jul :)

2009-12-10 @ 20:25:50
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0