Snälla ni hjälp

Nu får det vara nog. Det blir en ond cirkel när jag inte tränar för då äter jag mera än jag ska. Vet inte varför jag inte tar tag i situationen och bara skärper mig. Visserligen har det varit lite mycke nu en tid men visst har det funnits tid för mera träning än jag utfört.

Visst finns det väll några som kan tänka sig att ställa upp och peppa mig?

Det finns en hemsida som är kostnadsfri och där du kan registrera din träning och dessutom se hur mycket valda vänner tränar och ha tävling med dem. Jag tycker att det är peppande och vill nu att du går in på sidan registerar dig och sedan letar upp mig som vän.

För att komma till sidan klicka här

Funbeat

Snart kommer julen och då är det bra om vi tränat en del innan. Du behöver inte göra någon hård träning utan det är tiden som gäller. Du kan lika gärna ta en långpromenad som att ta ett spinningpass. Funbeat räknar bakåt i tiden och jag tror att det är 30 dagar. Du ser hur mycket tid du lagt på träning de senaste 30 dagarna och hur mycket tid dina vänner lagt.

Snälla kom igen!

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Känner som du, måste ta tag i detta nu!

Är veerkligen illa!

Ska skärpa mej o skriva upp på funbeat oxå!!

2009-12-06 @ 20:18:50
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0