Varför?


Julen ska vara full av glädje men för mig har den handlat mest om sorg och saknad.

Om jag vetat hur svårt det skulle bli med första julen utan mamma hade jag nog sett till att komma till soligare breddgrader där man inte fokuserat så mycket på jul, som vanigt är det lätt att vara efterklok.

Tycker så synd om min pappa för han har haft det ännu värre och smärtan är säkert större för honom som är kvar i ett stort hus ensam. Jag och mina syskon har iallafall lite annat att fokusera på.



Det kretsar för mig mycket runt den här lilla mannen som här är hemma hos gammel morfar och prövar hattar.







Oj vad alla ser glada ut här då. Jesper är under den blå filten vilket är ganska vanligt.



Dessa små gummar fick jag av mannen under filten som en kärlekssymbol. Han är bra rar när han tittar fram från filten.

Men jag har tro på framtiden och ser fram mot ett nytt år som är här om en vecka.

God fortsättning

Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0