Ännu en ute kväll

God Kväll
Har nu kommit till lägenheten efter en tur på krogen igen. Men jag har druckit två lättöl och ätit en cesarsallad. Min kollegor drack många glas vin och avsluteaade med champang. De var något fnittrig och de har ju inte beredskap.

På luchen idag skulle min chef gå och titta på skor och jag tyckte det var synd att hon skulle behöva gå ensam .........Okey Jag har nu ett par nya skor, ett par svarta HEAD. Mycket sköna och jag behövde dem verkligen.

Nu måste jag plocka ihop här i lägenheten för imorgon stänger den här lyan i fyra veckor. Någon som vill hyra den?

SNART KAN JAG SKRIKA SEMESTER
Nilla

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jo skorna var fina, och du behövde dem säkert. Jag har sovit på landet idag, vaknade kl 13,00 dels för att det var så varmt, men oxå för att jag behövde gå på toa.På med en särk och ut i gröngräset på väg till dass...ihiiiiiih där ligger en orm!!!! och plötsligt var jag inte kissnödig längre, men jag hoppas att den bara var på genomresa. Tänkte annars sno några igelkottar här från skenäs och plantera dom på landet, för det gillar inte ormar.

2009-07-03 @ 03:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0