Besviken på min kropp

Tack för kommentarerna till klänningarna, verkar som de flesta tycker den rutiga. Tar gärna flera kommentarer om dem från flera personer.

Dagen har inte varit den bästa. Har haft en otrolig seghet i kroppen med halsont och huvudvärk. Axel och Tessan kom hit och då fick jag ändå lite livsgnista. Jag hade ju tänkt att jogga idag men när Jesper såg mig ta två alvedon bestämdes det att jag inte ens skulle försöka. Förståndigt men jävligt bittert.

Veronica, Sally och Jesper var de tappra joggarna idag. Vinnare av dessa var Sally som idag tog 5 km, så jävla duktigt och envist. Jesper sprang 2 km i ganska högt tempa för att inte vara så tränad. Veronica joggade cirka 3 km men blev lite störd av att höra sina barn skrika.

Jag ska spara mig till måndag när vi ska på spinning och då hoppas jag kroppen är med mig annars ska jag straffa den, någon som har något tips?

En efterlysning: Någon som vill följa med på Ki-Box på tisdag? Du ska inte vara så armstark och inte kunna sparka så hårt. Du får välja partner mellan Veronica, Sally eller mig.

Bättre dag imorgon hoppas jag och kommer att bli väckt av någon liten kille som ropar "mormor".

Nilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0