Hissning:

Dagens hissning:
Therese
Motivering:
hon är min dotter (ingen annans). Idag har Therese åkt till Jönköping för att ställa upp för en av sina vänner i en rättegång. Det handlar inte om någon rolig historia och det är fint av Therese att följa med sin vän som stöd. Therese har tidigare vittnat och jag vet inte om hon ska delta aktivt i rättegången.

Therese har också kämpat sig igenom en utbildning och är nu undersköterka på psyk. Bra jobbat älskade unge. Vet att du tycker att livet är tufft just nu och det finns inget vi kan göra mera än att följa livet och hjärtat men inte glömma hjärnan.

Du vet att jag finns för dig och tusen tack i himlen för AXEL.



Mamma

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är så ortoligt glad för att jag ska komma hem snart!!! Jag saknar therese och axel så mycket att det gör ont i hjärtat när jag ser dem!!

2009-07-25 @ 00:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0