Hoppsan nu är brudarna på gång

Ni ser det lönar sig att tjata för nu ser det ut som om jag får sällskap ikväll i joggingspåret. Får nu ladda hala dagen för att orka.

Ibland är jag så larvig, jag skulle gå ut efter tidingen förut iklädd i bara nattlinnet och med paraply. När jag kom fram till gargaget såg jag att sopbilen var på väg till samma ställe som jag. Jag tvärvände och sprang in, ville inte att sopgubbarna skulle se mig. Nu sitter jag här utan tidning......

Madde: Vi har ju inte pratat med varandra ordentligt på ett tag så det är väll därför som jag inte sagt något men kul att du hittade hit. Jag längtar efter dig men snart är jag hos dig. Fixa bara lite fint väder ...

Nu går jag och drar på mig några trasor och hämtar tidingen, om regnet avtar tar jag en promenad runt boberga.


Svik mig inte utan kom och jogga

Nilla

Kommentarer
Postat av: Sally

Jag kommer strax efter sex :)

2009-07-06 @ 16:31:40
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: Sally

Jag kommer strax efter sex :)

2009-07-06 @ 16:32:43
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0