Ki- Box bokat

Men vad har hänt med mig då? Jag har sovit till halv tio idag, jag som brukar vara uppe före tuppen. Ännu ingen träningsvärk men jag fuskade mig väll genom träningen.

Det regnar och det käns som om det blir en dag hemma för här finns att göra. En stor hög med stryktvätt, grusigt golv och dessutom ett smulit databord vilket är mycket konstigt. När vi köpte den nya datorn sa jag bestämt ifrån om att äta vid datorn vilket jag håller. Dricker möjligen bara kaffe eller vatten. Finns det någon som kan förklara detta för mig???? Ska nog koppla in en videokamera som filmar den som sitter vid datorn.

Nu har jag bokat in Ki-Box till kvällen och vi är ett gäng på fem stycken. Jesper ska med och han får inte köra med någon av oss andra utan får satsa på tränaren.

Förövrigt måste jag börja spara pengar och inte handla något jag absolut inte behöver för snart är alla resurer tömda. Men när jag var och kollade och lämnade in Lotto för veckan gick jag plus åtta kronor (spelar för 80 kr i veckan)  så det löser sig nog. Dessutom är det loppis i slutet av september där Veronica och jag säljer det vi inte behöver. Jag skulle kunna fylla hela sporthallen själv nästan.

Klänningen jag tänkt köpa då, behöver jag den? Nja, får se när jag varit på kroppsanalysen den 24/8 om jag gjort mig förkänt av den. Hade bestämt mig för den rutiga men fick nu en kommentar från Linnea om den svarta så nu blir jag velig. Kanske att jag beställer hem båda och sedan provar och skickar tillbaka en, eller............

Vi hörs
Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja OJ!!!! Vad jag låg efter! Men jag har uppdaterat nu i alla fall och känner mej nöjd med senaste dagarnas motion...

Funderar på simning immorgon på badet i Sörping motionsim mellan 7-9 men då måste man verkligen upp tidigt... Jobbigt.

Lite omständigt meed alla barn till Husby bara för att jogga ett par kilmeter... Ska funsdera på´t

2009-07-28 @ 20:30:43
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0