Lite biosugen

Godmorgon
Jag har svårt att röra på mig idag för mina vader har på något vis korvat ihop sig av de sista dagarnas utmaningar. Ska ut och cykla sedan så att de får mjuka upp sig.

Vem vill följa med på bio och se Bruno? Jag tänkte gå på den någon kväll. Tror att det blir ett tillfälle till skratt. Jag kan tänka mig fredag, lördag, söndag. Måndag måste det bli spinning men kanske efter passet.

Så ett svar till Veronica. På fredag kommer du till Husby och springer minst två varv, det finns inga ursäkter längre! Måste dessutom säga att jag är lite sugen på att följa med till Malmö igen men...........Hur som helst NU måste du ta tag i situationen. Vi hjälps åt vet du!

En liten bildserie på hur svårt det är med balansen och hur snabb Madde måste vara med kameran





Till slut kunde jag stå en tiondels sekund och Madde hann ta kortet!

Ha en bra dag
Nilla

Kommentarer
Postat av: Sally

Kom ihåg att jag och pappa också vill se Brüno! :D

2009-07-22 @ 11:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0