Madde nervös

Hoppsan vad nervös Madde var innan Niklas kom för att han skulle träffa mig............Undrar vad hon hade förväntat sig?

Vet inte vad Madde och Niklas tycker men jag har iallafall tyckt att det gått bra.

Vi var innan på ett sjukt roligt friskispass och fast att det var jobbigt gick tiden riktigt snabbt. Mycket rolig ledare som peppade hela tiden.

I morgon jobbar Madde på dagen och jag ska nog cykla till havet, om jag hittar. När hon kommer hem ska vi åka till Ystad och däromkring. Torsdag ska vi träna på förmiddagen och sedan åker jag tillbaka hem. Då kommer jag att tjata på alla i min omgivning om träning. Sally ska ju åka till Malmö nästa vecka men jag tror hon får stanna hemma så att vi får träna.......eller ska jag följa med henne till Malmö?

En bild på mig och havet:


Hörs
Nilla

Kommentarer
Postat av: Sally

Jag kommer inte ha en minut över att träna i Malmö. Förresten, på fredag! Jag vill göra något riktigt utmattande! Hitta något jobbigt :D

2009-07-21 @ 22:33:40
Postat av: Veronica

Men jag då!

Jag vill oxå!

Fattar ni har man kan gå upp 5 kilo på mindre än en månad? FEM KILO!?

gråter en skvätt

Förresten så ska jag oxå till Malö

Puss

2009-07-21 @ 23:04:41
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Vilken fin bild! Att du inte passade på att ta en stärkande simtur i havet, nej föresten då hade du nog simmat bort dig och hamnat i köpenhamn. Hm... men det hade kanske varit trevligt!!

2009-07-22 @ 03:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0