Måste Måste

Så mycke måsten idag.
Raka benen och bikinilinjen, ta bort gammalt nagellack, måla på nytt nagellack, packa, handla mat åt Jesper, växla pengar, ta en tur till mor och far. Dagens promenad är i alla fall avklarad. Men sedan är det tänkt att Sally och jag ska ge oss iväg på ett spinningpass ikväll. Tur att jag har Sally.

Detta med pengar är ett I-Landsproblem, hur mycket pengar kommer det att gå åt i Ryssland? Vi ska på en rundtur och då vet jag inte om vi överhuvudtaget kommer att ha behov av pengar. I Tallin ska vi iallafall ha pengar till honungsöl och till keps, kanske jag behöver en giraff i glas.

Den här resan är min julklapp till Igge, undrar vad han ska få nästa år!

GOD JUL


Hittade ingen julros
Nilla

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jaa du får ha det så kul på resan, själv så ska jag umgås med en sjuk liten Axel på 39 graders feber :( Kram kram

2009-07-14 @ 07:45:31
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0