Min skyddsling



Axel, mitt älskade barnbarn
Tack för att han finns

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Ännu en natt i kriminalvårdens grepp, men nu närmar sig semestern, har bara 8 nätter kvar.

Axel ÄR skitcool,hade honom i tankarna när vi köpte ett nytt parasoll till altanen på Nytorp. Foten som väger 50 kilo har hjul, och jag såg med fasa hur Axel o Lithea får tag i parasollet och bara brum...brum drar det över kanten, men lugn det finns broms på hjulen.Det är värre med att det inte ännu finns något staket, men det kommer vartefter.

2009-07-02 @ 02:39:59
Postat av: Tessan

Så jäkla söt min unge är!!!!!

2009-07-05 @ 07:05:59
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0