Seg!

Oj vad jag är seg idag. Jag har inte sovit så bra och min make snarkar.

Ja,Ja tänker någon nu, det gör hon också men: Madde säger att det är mycket bättre nu och Madde är den känsligaste av alla känsliga när det gäller tysnad nattetid. Troligen beror snarkminuset på att jag har gått ner i vikt och att jag har en bättre lungkapacitet nu i och med motionen.

Idag är det tänkt att det ska bli en joggingtur till eftermiddagen och Veronica och Sally kommer hit för Husbyspåret är det bästa. Imorgon får den som vill vila och kanske det behövs.

När jag kommer tillbaka till Nyköping ska jag få en ny instruktion på gymmet och dessutom har jag en tid uppsatt för ny kroppsannalys (24 augusti). Måste jobba på till dess för det är inte roligt med bakslag.

Igår kväll var jag inne på Ellos sida och tittade på nyheter. Hittade då den här klänningen:


Eller i helt svart:


Den kostar 349 kronor och jag kan utnyttja en rabatt på 30%. Vad tror ni? Och isåfall vilken av dem? Vill gärna ha kommentarer, tack!

Nilla

Kommentarer
Postat av: Dotter Tessan

Svårt att säga... Men jag tror den rutiga faktiskt, eller varför inte köpa båda två???

2009-07-25 @ 19:11:55
Postat av: Veronica

Jag säger oxå den rutiga till dej! Och den svarta till mej?

Kram

2009-07-25 @ 19:17:54
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Sally

Rutiga :)

2009-07-25 @ 19:50:20
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: Linnéa igen

Jag går imot alla och säger den svarta, skulle vara snyggt med något färgglatt halsband eller nåt :)

2009-07-27 @ 21:31:15
Postat av: Anonym

Svart är ju alltid snyggt fast jag känner att det känns lite begravning över den. Den rutiga kommer passa dig bättre och den kommer också kännas mer avslappnad på en vardag, ifall du vill ha den på jobbet. Körar rutigt!!! PUSS

2009-07-28 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0