Söker flera joggingvänner!

En ny joggingrunda med en ny deltagare. Bra Micke, häng nu i och följ med flera gånger.

Spåret i Söderköping var okey men jag tycker att vårt spår här känns säkrare. I Söderköping fanns det lite rötter på banan som jag är rädd att snubbla på och desssutom en del berghällar som jag kan halka på. Man får ju tänka på att jag faktiskt är tre-barnsmor och att åldern gör att läkningsprocessen är längre. För att inte tala om benskörheten som eventuellt kan göra sitt om jag ramlar. Men samtidigt är det nog bra att växla spår och inte köra fast i samma.

Blir bra med Ki-Box imorgon och jag hoppas att Veronica får till det så hon också följer med. Om Madde vore här skulle det inte vara någon tvekan, hon hade hängt på. Therese kan ju iallafall skylla på att hon jobbar, haha!

Igge undrade lite vad jag har för människosyn när jag berättade för honom om vad jag drömt i natt och jag som trodde jag hade en sund människosyn.

Drömmen lyder följande:

Min storebror ringde till mig och berättade att han köpt en thailänska som jag kunde få låna. Jag undrade till vad och han sa bara: nog finns det väll något du behöver ha gjort. Han hade köpt en slav alltså! Jag kommer inte ihåg mera av drömmen men var får jag sådant ifrån?

Ha det Gott
Nilla


Kommentarer
Postat av: Mikael Kalered-Hansson

Har man fått komjölk sedan födseln så håller nog benen ett tag till. Kram kära svägerska!

2009-07-07 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0