Träningsvärk

Hallå
Vaknade med en del träningsvärk, konstigt det fick jag inte förra gången jag var på Ki-Box. Regnet gjorde att morgonpromenaden hoppades över men eventuellt tar jag en löprunda till kvällen.

Dagens hissning:
Jesper:
Motivering: En mycket trevlig kille och som är underhållande. Idag pratade vi om en episod från när han var liten. Han var ute med sina kompisar Jim och Erik och de fick då för sig att de skulle blanda posten för hyresgästerna vid ett bostadshus. Det är en rad med postlådor och grabbarna byter post från låda till låda och springer sedan därifrån. Jesper säger till grabbarna att han ska gå hem och smyger då tillbaka och lägger tillbaka posten. Gulligt va!

Dagens dissning:
Vår Skohylla
Motivering: Skohyllan plockar inte själv upp skor i hyllan utan alla skor står runt omkring. Just nu finns det ett par skor på hyllan och en ihopp knölad jacka.

Jag har varit ett varv på stan och gått och letat efter en turkos cardigan till min bruna klänning, som ännu inte kommit. Hade gett upp när jag gick in på Gina Trikå och hittade en. Blev så glad att jag köpte en svart också.

Var sedan i en sportaffär och köpte ett par springbyxor och två tränings T-Shirt. Måste ha ordentligt med träningskläder till kryssningen nästa vecka.

P.S Imorgon ska vi hämta Igges nya bil.

Nilla

Kommentarer
Postat av: Sally

Du skulle ju dissa folk som inte gör som man ska under friskispassen!

2009-07-09 @ 17:38:51
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: Veronica

Har samma problem med min skohylla!

2009-07-10 @ 12:15:16
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0