Backen blir brantare

Huur tusan kan backen bli brantare. Räckte det inte som det var?

Jag har varit ute och joggat och tycker att backen blir brantare. Analys av det är att jag tidigare varit medvetslös sista biten och inte förstått. Nu har jag lite bättre kondition och märker då hur brant och lång den är. Samtidigt har själva varvet blivit kortare tror jag. När jag är ensam och springer har jag ingen tidtagare men hoppas att jag får sällskap imorgon och att vi då kan ta tid på varandra. För jag vill hinna en gång till innan jag är tillbaka här:


Min lilla lya i Nyköping:

Idag har jag syndat. Skulle ju inte handla något men var tvungen idag. Jag skjutsade in Jesper till bilskolan och väntade på honom på Hageby Centrum under tiden. Tittade på alla höstkläder som kommit in men även på slutspurtsrean. På Kapp-Ahl hade de halva priset på reapriset och jag hittade ett bar naturfärgade linnébyxor som jag "fick igen" (de brukar töja sig lite). Dessa kostade mig 99 kronor och jag tyckte inte att det var något att tveka på.

Sedan gjorde jag ett till onödigt inköp: Två trisslotter och vann då 50 kronor på den ena, eller vann jag då? Tveksamt.

Ni joggingvänner: Hör av er imorgon så vi får bestämma hur vi gör. Blir det kräftskiva? Jag gör en Västerbottenpaj isåfall och har ett kilo kräftor plus några öl.



Lilla snigel akta dig
Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo, du kan tro att jogging behövs!!

Kräftskiva med en massa kalorier behövs nog inte... Men vem vet, den som lever får se.

Skönt att vara hemma i alla fall men jag hade mkt trevligt med MAdde o begravningen var fin!

2009-07-31 @ 22:42:19
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Tessan

Alltså vad??? Vem ska du på kräftskiva med??? Menar du att du ska träffa Veronica och dom??? Jag vill också med isf!!!! Åhhhhhhhhh

2009-08-01 @ 16:01:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0