Varför deppa!

Veronica skriver att hon är taggad och då undrar jag om hon vill springa idag. Jag har tänkt åka till Söderköping för att springa men just nu är jag lite "velig". Tycker att dagen har försvunnit för snabbt men det har varit mycket trevligt hos svärmor och svärfar. De hade gjort en glassmeny som vi fick beställa efter och sedan kom det ut med det i trädgården. Nu undrar jag om det här "Smultronstället" kommer att leva vidare??????

Idag längtar jag efter Axel så att jag håller på att bli tokig men han är hos farmor och farfar. 

Hur ska jag göra? Åka till Söderköping och springa eller springa här i skogen? Svårt beslut, ett av mina I-landsproblem faktiskt.

Återkommer med hissning och dissning till kvällen

En bild från Gambia

Nilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0