Helgen som gått

Helgen har gått till att planera inför begravningen. Jag vill att allt i klädväg ska vara klart till 100% och att vi ska ha full koll innan. Vägrar att på fredag förmiddag få se at någon slips har minsta lilla fläck eller att byxor är för små. maskor på strumpbyxor o.s.v. Dagen kommer att vara jobbig ändå.

På lördagen åkte vi därför till Norrköpings City för att inhandla det som behövs.

Jesper vill ha en kostym och det passar bra och är alltid snyggt. Grabben var kanske lite ...... vet inte vad men troligen inte sovit så mycket efter en kväll på krogen. Men han var glad och hade en vilja att allt skulle passa.



Kavaj, byxor, skjorta, slips, kalsonger och ett par skor vad vad vi inhandlade till honom. Roligt att han blivit så intresserad av kläder, men lite dyrt. Kan inte hjälpa att jag tycker han är gullig.

Ingemar köpte sig en kostym, skjorta och slips finns sedan tidigare i hemma.

Till mig själv köpte jag en svart långärmad topp och har skickat efter en grå klänning som jag ska ha över.

 
Äntligen hittade jag ett par stövlar som jag köpte. 



Idag har pappa, syrran, Veronica och jag varit på gudstjänst där mammas namn lästes upp. Mycket jobbigare än jag trodde, känslosamt när man hör hennes namn.

Den här helgen har gått fortare än vanligt.
 
Nilla


Kommentarer
Postat av: Jesper

Jag ser att det löste sig. bra jobbat

2009-11-22 @ 20:50:13
Postat av: Jesper

Jag ser att det löste sig. bra jobbat

2009-11-22 @ 20:51:08
Postat av: Veronica

Vi Hittade snygga kläder till Putte idag oxå, men inget till mej.

Kanske jag kan ha det jag hade på min fest? Svart klänning o lila strupbyxor?!

2009-11-22 @ 21:03:30
URL: http://http://veronicalundin.blogg.se
Postat av: Sally

Min moster har stil, både klänningen och stövlarna är ju skitsnygga!

Men jag förstår inte varför min käre kusin alltid drar "alltså-posen" på alla bilder du tar. Lite synd, tycker jag. Be han läsa min blogg och kolla in partyposen. Ha det bra :)

2009-11-22 @ 22:09:12
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: Sally

Min moster har stil, både klänningen och stövlarna är ju skitsnygga!

Men jag förstår inte varför min käre kusin alltid drar "alltså-posen" på alla bilder du tar. Lite synd, tycker jag. Be han läsa min blogg och kolla in partyposen. Ha det bra :)

2009-11-22 @ 22:09:38
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0