I morgon släpps årets julöl

I onsdags var jag på ölprovning. Vi provade sex olika sorter från Nils Oscars bryggeri. Bäst tyckte jag om årets julöl och smaklökarna började genast fantisera om Janssons frestelse, rödbetssallad och köttbullar.



Ölen kommer att kosta 50 kronor flaskan på systembolaget så inte blir det en hel låda inte.

Men visst ser jag nöjd ut:



Inga-Lill var också skapligt nöjd men blev mera nöjd när hon hade införskaffat sig ett glas rött.



En bild på ett kliande öga:



Hade tänkt träna idag men bjöd svärmor och svärfar på middag och tiden gick.

Ses

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du ser jättefin ut nu!

Julölen måste jag oxå prova sen, du kanske kan bjuda mej på ett glas...?

Träna hinner du imorgon!

Puss

2009-11-15 @ 21:19:19
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0