Är det ett bakslag?

Det finns ett gammal skröna om att tjocka människor är snälla. Håller jag då på att bli elak?

Dagens vägning var ändå okey men nu var det inte samma supersiffror som de första två veckorna. Men om man går ner för fort har jag hört att inte skinnet hinner med och det skulle ju inte vara roligt med en massa tomt skinn som rullar ner till fotknölarna. Eller som hänger över strumpkanten.

Nu blir Veronica riktigt trött eftersom hon väntat hela dagen på att få en uppdatering men jag har faktiskt ett jobb att sköta och sedan var jag tvungen att gå och träna.

Dagens vikt var 85 kilo en nedgång på fyra hekto.

Jag har ringt och bokat tid för att göra en koll av min ledsna ögon i nästa vecka. Therese följer mig till Stockholm. Om jag har tur kan jag sedan bli opererad veckan efter, känns riktigt spännande.

Idag började älgjakten så håll er från skogarna.


Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Äntligen!!!

Nej det är inget bakslag! Du har ju gått ner 4 hekto! Det är bra!

Ett halvkilo iveckan säger man ju är sunt o lagom.



Riktigt så som du beskriver att skinnet blir stämmer nog inte riktigt... Men visst skinnet hänger inte riktigt med i samma tempo ofta. Men det är därför man tränar oxå jue!



Sen finns dom som blir tvugna att operera bort lite skinn...



Spännande för dej med ev ögonop!

Kram

2009-10-12 @ 20:23:48
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag drömde inatt att du hade opererat dig och blev as-snygg, hoppas att det är ett tecken! Du hade färgat håret i nån lila-rosa-röd-skimrande färg också som var skitsnygg hahahah puss

2009-10-13 @ 17:00:58
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0