Ny vecka, nytt liv



Helt galet!
Jag tänkte att jag skulle posera på en bild tillsammans med Micke, syrrans make. Men det dök upp ett helt gäng med linslusar. Men Micke ser nöjd ut.

Nu är det dags att ta tag i vardagen och tänka på viktminskningen igen. Imorgon är det vägning men den kommer nog inte visa på något stort skutt neråt. Det har blivit några trisslotter som Veronica fått. En av dem var för slarv med att inte äta faktiskt, Jesper tyckte att det också skulle straffas. Han har faktiskt en poäng i det. När jag inte äter går jag inte ner för man kan inte få en brasa att brinna utan någon ved.

Veronica fick en trisslott för att jag ska ha en till godo, tyckte det var en bra ide. Jag fick samtidigt fem lotter av henne och vi satt alltså och skrapade nio lotter. Inte en vinst, förstår ni då hur svårt det är att bli miljonär på triss?

Nu ska här planeras meny för veckan.

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja jag ska uppdatera... en annan dag!

Härlig bild tycker jag!

Puss

2009-10-25 @ 21:57:34
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0