Från en gris till en annan


Ska du vaccinera dig?

Jag tänker absolut vaccinera mig och försöker att övertala alla att göra det.
Varför?
Inte för att jag själv är rädd för att bli sjuk "för det som inte dödar det härdar" eller? Nä, jag tar vaccinet av solidaritet för min omgivning och för att skydda de svaga.
Visserligen har själva spriddningen avtagit men den kan komma igång om vi inte stoppar den med vaccinet vi blir erbjudna.

Här kommer en liten gris till:

Benpress med 100 kilo.

Varit på gymmet istället för att gå ut och dricka vin, bra jobbat va?

Idag tänkte jag att jag var tvungen att gå ut och köpa en ny plånbok eftersom den jag har ramlar isär. Tog ett varv i den här lilla staden (nyköping). Hittar ingen plånbok, letade inte så jäkla noga. Kollade lite stövlar men gick snart från centrum hemåt med en påse i handen.......

Visst är den fin? Det är en sådan lycka att kunna handla kläder utan att behöva leta på "tjockisavdelning". Tänkte att den blir snygg med mina ljusa jeans (som är på gränsen till förstora storlek 46, skjortan är på den andra gränsen, storlek 44).

Imorgon är det en tillåten smygvägning!

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Gris nr2 är sötast!



Bra att di tränade istället för att dricka vin!

Skjortan är fin fin!



Puss

2009-10-08 @ 22:06:55
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Tessan

Söt bild på grisen, läste att det är nya trenden att skaffa en minigris och gissa vem som tänker hoppa på den trenden... hahaha

2009-10-08 @ 22:34:35
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0