Hösttrött

Mycket som händer och jag hinner inte med allt jag vill, känner dessutom som om jag skulle vilja ligga i soffan och bara lata mig.

Lördagen rann bara iväg eftersom jag och min syster satt på akuten med vår krassliga mamma. Mamma har hjärtsvikt som gör att hon samlar på sig vätska och då måste läggas in och få massor med vätskedrivande för att hjärtat ska orka. Kommer troligen hem igen i veckan men om cirka två månader är det säkert dags igen.

Söndagen åkte jag upp till Nyköping för att där ta tåget tillsammans med 16 kontorskompisar till Stockholm. Vi hade köpt biljetter till "Sista dansen" på stadsteatern.

Innan teatern var vi och fikade och sedan ett varv i affärerna. På PUB var det ett par läckra stövlar som ropade på mig, jag klämde på dem ett tag. Men priset gjorde att de fick vara kvar, tror att både de och jag sörjer.

Efter teatern var vi och käkade ch den måltiden var inte enligt ISO-dieten utan nu är jag skyldig Veronica en trisslott till. Men det var det värt.

När jag skulle iväg på söndagsmorgonen tog jag på mig min rutiga klänning och fick en fin komplemang av min man. Han sa: du ser ut som en liten flicka! Gillade den kommentaren faktiskt.

Det kan hända att jag snart får på mig mina ringar.

Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du ser inte behöver du nån operation om du ser ut som en liten flicka! Du behöver bara ha den rutiga klänningen på dej!



Det går fint med bussar här ifrån så jag tror jag skulle ta mej vart jag vill med busskort, nästan i alla fall! =)

Och vi har det lite skralt i kassan så vi skulle behöva sälja en bil! Tänkte Tessan kunde köpa den lilla.

Puss

2009-10-19 @ 19:15:36
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0