Öga



Grönsakssoppa med lax!

Uppe i Nyköping och har precis sörplat i mig en varm god soppa. Nu blir det inte mera mat innan vägningen. Tror på ett bakslag imorgon för så brukar det vara efter två kanon veckor. Vi får väll se.

Tre veckor har jag nu skött mig och faktiskt är det lite tråkigt just nu, men det är bara att trava på. Vet att nästa söndag komer jag att fuska eftersom jag då ska på en teaterresa till Stockholm. Blir bara till att posta en trisslott nästa måndag.

En ny hård arbetsvecka men sedan har jag en veckas semester till att bara låta dagarna gå.

Imorgon ska jag ringa och kolla upp detta med att operera ögonen. Har så gott som bestämt mig.

Usch!

Ha det gött
Nilla


Kommentarer
Postat av: syster Yster

Vadå operera ögonen går det att operera åldersförändringar och vad kostar sånt. Det skulle jag oxå vilja ifall det är möjligt

2009-10-12 @ 09:20:58
Postat av: syster Yster

Vadå operera ögonen går det att operera åldersförändringar och vad kostar sånt. Det skulle jag oxå vilja ifall det är möjligt

2009-10-12 @ 09:21:27
Postat av: Veronica

Och siffrorna idag?!?!?!?!?!?

Du måste ju uppdatera sån viktig info fattar du väl!

2009-10-12 @ 11:15:35
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0