Tjoho!


Usch vilken dag jag haft! Suttit i möten hela dagen och bara en massa dystra grejer. Men i morgon blir det bättre.

Vilken tur då att vågen var på sitt klämmigaste humör så att dagen började bra. Förra måndagen visade den 87,1 och idag 85,4. 1.7 kilo på en vecka, det är riktigt bra.

Skönt att mitt BMI nu kommit från fettmastadiet till övervikt och det känns att kroppen är mycket lättare.

Syrran undrade i ett inlägg om man går ner i vikt om man äter som jag och jag behöver väll inte svara på frågan. Dessutom har jag inte tränat något nu, hade tänkt göra det idag men eftersom jag inte kom från jobbet förrän klockan sex känns det inte som jag hinner eller orkar ikväll.

Igår var jag "lite" irriterad på den här personen men det har vi rett ut idag:

Nilla


Kommentarer
Postat av: vickan

Bra jobbat bruden!! Dela med dig lite träningsinspiration bara, snälla!!

2009-10-05 @ 20:25:29
Postat av: Veronica

Du är så jäklar bra älskade Moster!



Tessis kan man bli lite irriterad på ibland men man älskar henne alltid lika mycket för det och lika irriterad som man kan bli, lika glad kan man bli av henne oxå!

Shit vad hon var lik sin pappa på bilden förresten!



Själv är jag helt otroligt hungrig och kommer väl vara i 6 dagar till men skam den som ger sig!



Kämpa kämpa kämpa!



Efter du fått söndagstrissen ska du inte ha några fler!

Puss

2009-10-05 @ 22:12:58
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Tessan

Men mamma, hade du inget värre foto??? ;)

2009-10-07 @ 14:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0