Axel i mitt hjärta

Igår kväll kom Therese och Axel ut till oss. Axel ville ha fredagsmys med popcorn och äppeljuice. Skönt när det inte är så stora krav. De sov över och sedan blev det lördagsmorgonsmys i soffan med barnprogram, macka och äppeljuice.



De skulle sedan till kyrkan på barndop och Axel fick på sig finskjortan. Vi hjälptes åt att kolla så han inte smutsade ner sig ända tills han gick ut och strök sig mot min bil.....jaja inget att göra åt.

Ikväll har jag varit på en 40-års fest som var super trevlig, god mat, gott vin och trevliga människor.

Nilla


Kommentarer
Postat av: vickan

Jag är så glad över att du kom!! See you tomorrow

2009-09-15 @ 16:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0