Bra dag

Hm.....Idag var vågen okey men nu står den på hatthyllan igen och får komma ner på fradag morgon. Förra måndagen stog den på 89,3 och idag på 87,1 vilket gjort 2.2 kilo. Nu är det väll inte hela sanningen eftersom vikten var extrem förra veckan efter resan.

Jesper drog iväg på mönstring idag, min lilla prins vill verkligen bli en stridis och vill verkligen leverera på mönstringen. Som den hönsmamma jag är har jag varit mest orolig för att hon skulle ta sig dit, han har åkt tåg med ett byte i Hässleholm. Tydligen klarade han det bra och jag kan bara andas ut tills han ska hem igen men nu går det väll på rutin, haha.



Igge blev sugen på en bike-tur och kom upp hit och vi har varit på bio och sett "Flickan som lekte med elden". Visst var den bra men den förra var bättre. Men nu längtar jag efter tredje filmen eftersom den tredje boken var bäst av tre superbra böcker.

Nu väntar disk och ett kokt ägg för jag har ätit för lite protein idag. 

Nilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0