Helg stress

Har nu tid med en uppdatering!

Igår kväll hade jag det riktigt roligt. Vi, enhetschefer, hade blivit inbjudna av våra chefer på en cykelorientering i Nyköping. Vi samlades och blev indelade i lag fyra och fyra. Till vår hjälp fick vi diverse rebusar att lösa tillsammans med gatunummer. Först lista ut vilken gata vi skulle till sedan cykla dit och där få bokstäver som tillsammans bildade ett ord på en plats där vi alla skulle samlas. Fem olika gator skulle vi hämta bokstäver på.

Mitt lag cyklade glatt iväg och vi var så säkra på att vi viste vilka gator vi skulle till.........Det var mycket uppför och varmt och svettigt men vi kämpade tappert. Tre ställen hittade vi och fick efter två timmars cykeltur ringa och få ännu en ledtråd för att komma till slutstation där det väntades förtäring och vin.

Vi var övertygade om att vi var sist men -icke. Ett lag hade endast hittat rätt en gång fast de hade ringt till eniro fem gånger.

Mycket motion och dessutom var jag på ställen jag aldrig varit på tidigare.....skulle heller aldrig hitta dit igen.

Mycket rolig ide!


Trevlig Helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0