Jorå!

Läkar besöket gick bra. Joseph som doktorn heter ställde om pacemakern i två olika parameter??????

Vet att det ena gällade att det tar så långtid för mig att få igång hjärtverksamheten när jag springer eller spinner, hjärtat fattar lite långsamt. Vad den andra barametern var fattade jag inte.

Så la han till en medicin till för att förhindra blodpropp eftersom jag har en del hjärtflimmer. Att göra något mot hjärtflimmret var svårare och vad han såg var det inte några längre perioder men lite då och då. Batterierna tror han håller cirka ett år till men vi gör en ny koll om ett halvår. Det känns bra tycker jag, var lite nervös att det skulle vara värre och det har jag inte tid med.

Hopps nu att halsen slutar krångla också så att jag kan köra på för fullt igen. Törs inte gå in på funbeat och kolla hur jag ligger till. Antar att Sally är förbi mig med råge.

Var på eftermiddagen och hälsade på mor och far och fick i uppgift att beställa smörgåstårta till söndag när pappa fyller år. Hm... smörgåstårta är inte bra för min kropp och ingår inte i min diet. Får väll ta med mig lite keso.....

Fick två trisslotter på posten av Veronica, två dagars fusk. Tyvärr vann jag inget så tanken att hon och jag ,smala och snygga, skulle ligga på en solig strand grusades något........

Kollade lite bilder och hittade den här på Madde och mig från hennes examensdag



Fina Madde
Undrar när hon kommer uppåt i landet?

Tänkvärt ord på vägen genom livet:

Det finns mera hunger efter kärlek och uppskattning i världen än efter bröd

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men det var väl helt okej besked av läkaren! Känns bra tycker jag, bara du nu är rädd om dej när du joggar o spinner! LYSSNA på kroppen (eller ja Hjärtat då!)



Ni är himla fina både du och Madde på bilden!

Är det kalas på söndag? Smörgåstårta... öh... hrmf nä jag kan nog inte komma....

Glöm inte kolla posten när du kommer hem på fredag, hoppet om solsemester är inte över, men hoppet om att du får med en smal systerdotter verkar vara helt kört... (njae om du inte väljer att ta med Sally förstås)



Puss

2009-09-30 @ 21:06:47
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0