Kan man få lite hjälp

Okey, ibland känner jag mig vilsen......Men jag tror nog att det finns någon som kan hjälpa mig.
Saken är den att jag brukar använda Lancome mascara och då följande:

 

Först den smala och sen den tjocka.....vet egentligen inte om det är rätt metod men så har jag gjort allafal. Nu började jag känna att dessa inte var så färska längre (har lärt mig att mascara får endast användas i tre månader). Var och shoppade nya igår.

Blev då aningen velig men bråttom som jag ofta har köpte jag följande:





Men vad är nu meningen? Ska jag först använda den vita och sedan den svarta eller? Du kanske tycker frågan är dum men om man inget vet ...........

Kastar mig snabbt mot nästa ämne:

Veronica min syterdotter och jag har samma intresse: viktminskning. Hon har varit jätteduktig och gått ner rejält efter sitt andra barn. Under sommaren har det varit lite så där och hon som jag börjar om igen och igen. Men nu hade hon bestämt sig för att nu är det alvar och jag som gärna vill hjälpa till tyckte att hon kunde BÖTA 1000 kronor till mig varje dag hon inte följer sin diet, man är väll hjälpsam.

Men nu har vi en annan plan, tror jag. Från och med den 21 september när jag ska börja min Isodiet är det meningen att den av os som inte sköter sig får köpa en trisslott till den andra, helt okey vaa?

Men Veronica fram tills dess får du göra vad du vill så om du ska synda gör det innan den 21 för sedan blir det dyrt.

Vad händer om jag vinner stor summa på Veronicas  olydnad? Tar med henne på en riktigt lyxig, lång, skön resa.

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu har du samma mascara som jag. Och ja du använder först den vita, den gör säkert nått bra i stil med förlänger, ger mer volym eller nått, sen tar du den svarta. MEN om du tycker det är snyggt med vita ögonfransar kan du ju alltid hoppa över den svarta... HA ha ha Eller köra en av varje ena öga svart det andra vitt! Snyggt!!!



Jaha okej, 21 kör vi så då... Den som fuskar först får böta med en trisslott, (vinner man över 10 000 får man på ett eller annat sätt dela med sig lite... ) Jag SKA INTE synda ngt innan dess heller, då blir jag skylldig dej 1000... Det är vad som gäller fram till den 21:e, därför känns det ju VÄLDIGT dumt av mej att fuska innan den 21:e oxå...



Puss

2009-09-09 @ 20:41:40
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Okej, bötsystem fram till 7/11 oj oj oj... (vad ger jag mej in på...)

2009-09-09 @ 21:58:24
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Kan man få lite uppdatering!

2009-09-11 @ 13:34:49
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Nettan Eriksson

Det där med trisslott var väldigt smart.....Undrar bara vem jag ska ge den till....Skulle verkligen behöva en piska (lr morot)nu. Har slarvat så in i norden i sommar.

2009-09-14 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0