Lediga dagar

Jaha då var det dags att ta en liten tripp neråt europa.

Flyget går imorgon 10,30 från Skavsta och det är två timmars färd till Slovakiens huvudstad Bratislava. Jag ska hämta upp mina resevänner straxt efter åtta. På Skavsta kommer vi att sätta oss och ta några glasvin ifall vi får för oss att vara flygrädda. "Mota Olle i grinn". Måste ju skylla på något.

Har ännu inte packat och vet inte riktigt vad jag ska ta med, det är ju inte så noga. Hinner nog kasta ihop lite imorgon.

Vill påminna nära och kära att Ingemar fyller år imorgon och eftersom inte jag är hemma och firar honom kanske ni kosta på honom ett samtal.

Jag landar igen på Skavsta 15,10 på lördag.

Ha det till dess
Nilla 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Har inte mkt att uppdatera, är värre i halsen o snoret rinner fortfarande...

Trevlig resa!

2009-09-17 @ 07:21:35
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Säkert 5 pts i den ölen, minst...

2009-09-19 @ 22:03:52
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0