Shopping i Bratislava

Diskuterat med mina resekambrater om vad det finns för specialliteter i Bratislava. På den officiella (säkert felstavat) hemsidan står det att man köper kristall, halmarbeten och påskägg........ Tänker nu att vi tre som åker sitter på flyget hem, en med en kristallkrona i knät, en med en julbock i halm och sedan jag i mitten med ett gigantiskt stort påskägg.......... 

Har kollat vädret och det ser okey ut och det ska bli riktigt spännande att komma iväg. Var och växlade pengar och eftersom vi ara ska vara där från torsdag till lördag behövs inte så mycket packning. Vi reser med bara handbagage som vi alltid gör på våra små tripper.Har ikväll klarat av ett rejält spinningpass, jag vet ju hur mycket  kalorier det kommer att bli under resan och det gäller att bränna vad man kan innan. Jag har dessutom börjat planera för nästa vecka när jag börjar om med "isodieten". Det behövs en ordentlig planering för att klara det och så måste det inhandlats på söndag.

Vill nu skryta lite. Jag skriver inte gärna om mitt jobb men nu kommer jag in lite på ämnet, men bara lite. Under hösten har jag ett samarbete med en kursledare från Stockholm (huvudstaden) och igår sa hon att om hon någon gång skulle få välja en chef skulle hon utan tvekan välja mig.
OJ vad det värmde mitt hjärta.

http://www.bth.se/kunskapsomraden/haltek.nsf

Nilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0