Smala Sussie

Lata lördag.... Idag ser jag till att göra allt i maklig takt och låter bara tiden rinna. Plockar lite, tvättar, ugnsbakar lax, ser på tv:n, bloggar, pratar i telefonen.

Det är så skönt med kravlösa dagar. Ser på V75 och hoppas på en storvinst men eftersom det bara gått 3 lopp och jag bara har 2 rätt  så......

Till kvällen har vi tänkt se "Smala Sussie" em film som jag sett flera gånger men som är så sjukt rolig. Ingemar sa att grabbarna på jobbet pratat om den och han är inte säker på att han sett hela. Jag går här och fnittrar för mig själv när jag tänker på en del scener och riktigt längtar till kvällen.

Visst är det väll skönt med höst?


Lithea hösten 2006
(syrrans barnbarn)
Nilla


Kommentarer
Postat av: syster Yster

Där är Lithea söt och den lilla scoobydon är inte tokig han heller. Smala Sussie är en helgalen film värd att se massor av gånger, man upptäcker fler och fler tokiga saker i den varje gång man ser den.

2009-09-05 @ 16:55:59
Postat av: Veronica

Men vilken liten knubbmaja hon var (är)!!

Men sockersöt ändå förstås!



Hoppas ni fick många härliga skratt åt smala Sussie!

2009-09-05 @ 23:07:59
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

typ ca v 11-12

2009-09-06 @ 19:18:09
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0