Vardagen är livet

Måndag morgon och det är dags för Isodieten

Jag har haft det så bra på min lilla nöjsetripp och är nu riktigt ladda för vardagen som är det största i livet. Nu kommer mycket tid gå till att få viktminskningen att fungera, måste ligga steget för hela tiden. Annars blir det böter, Veronica ska ha en trislott för varje dag jag fuskar.

Vågen visade 89,3 imorse (något kilo är eftersläpet från Bratislava) men nu får vågen vila till fredag morgon.

Så ett speciellt meddelande:

  Therese: Jag älskar dig och du är aldrig ensam.                                                                                                 Jag håller tummarna idag och ringer dig under eftermiddagen.

Fotat igår hos mor och far

Nilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0