Vore skönt att vara huvudlös



Dagens outfit!!! Heter det så?

Nu är det bestämmt! Från och med den 21 september och åtta veckor framåt kommer jag vara tråkig och helt hägna mig åt kroppsförminskning. Jag kommer att bära den här boken under min arm som en bibel:

Varför ska jag vänta till den 21 september undrar säkert någon, varför inte börja nu?

Jag vet vad jag har framför mig och jag kommer att åka på en liten nöjesresa den 17 september. En diet är inte lämplig då. Bättre vänta men måste ändå sköta mig fram till dess, inte oskynnesätande nänä.

Det var med Isodieten jag gick ner under våren och tycker nu att jag vill ta ett nytt "grappatag". Visst kan jag lägga åtta veckor till på det, borde inte vara några problem, eller?

Men den här veckan är träningstom för att vara riktigt säker på formen.

Nilla


Kommentarer
Postat av: Madde

Du ser väldigt smal ut i det där kläderna, fint!

2009-09-02 @ 18:49:51
Postat av: Veronica

Det är bra att ha ett startdatum framför sej!

Och som du brukar ligga i med träning och sköta matintaget skapligt kanske du hinner tappa nått kilo till dess redan!



Håller med Madde! Snygg dagens outfit! Det syns tydligt att du tappat en del kilon o att andra kilon gjort om sej till muskler!



Puss puus till världens bästa moster! Älskar dej!

2009-09-02 @ 20:50:45
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Dotter den äldsta

Kör hårt!! Du kommer att klara det, snart blir dina outfit bilder på en supersmalis ;)

Mår lite bättre för tillfället... Åka och simma imorgon och sen arbetsförmedlingen... puss

2009-09-03 @ 00:49:50
URL: http://tesslundin.blogg.se/
Postat av: Maria

Hörde jag skulle få en kavaljer den 12:e!!! SÅ KUL!!!! Ser verkligen fram emot o få träffa dej!

KRAM

2009-09-03 @ 18:59:43
Postat av: Veronica

Du vet väl svaret va? Den nyheten har väl inte mamma kunnat hålla tyst om eller? Syftar på "Gissa vem som är gravid"?

2009-09-04 @ 12:36:05
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0