Älskar min säng

Hupps vad veckorna bara försvinner.

Var idag på en kurs i jämställdhet som var helt okey. Mycket tankar och riktigt roliga diskussioner. Vi fick börja dagen med att tala om vad vi hette och samtidigt en sak som var viktig för mig i vardagen. Naturligtvis var jag tvungen att utmärka mig.

Andra berättade om att de inte kunde vara utan motion, eller naturen, sina barn, sin man, sin hund medans jag sa min säng. Men tänk dig att du inte skulle ha en säng vad jobbigt livet skulle vara då!

Nu väntar min säng troget på mig och jag längtar. Ska upp tidigt imorgon för att jobba vid Lotstorpet. Nu är det dags att fixa alla uthusen och tömma dem. Nästa vecka lägger mäklaren ut huset för försäljning och det ska bli så spännande att se hur stort intresset är.

Trots att det var snö i luften idag såg jag våren på eftermiddagen i form av vitsippor:



OCh den här rosen fick jag igår när jag var och representerade Nyköpings Vård och Omsorg på God Man föreningen.



Alltid uppskattat med en ros.

.......Nilla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0