Första joggingturen

Tid och ork plus lust till att blogga har inte funnits senaste veckan. Jobbet har krävt all energi och tid och har därför inte tränat. Det blir som en ond cirkel, jag tränar inte och därför orkar jag inte tillräckligt.

Typiskt att jag i den här veckan deltar i stegräknartävling och inte får ihop de superresultat som jag vill.

Detta kräver bättring och jag har därför tagit första försöket till en joggingtur. Var ute på min halvmilsrunda och joggade eventuellt två kilometer sammanlagt. Ja någonstans måste man väll börja?

....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Mona

Deltar också i stegräknartävling på mitt jobb, det är inte BARA att få till en massa steg har jag märkt, suck:-(

2010-04-24 @ 22:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0