In i rutiner

Då var man tillbaka i vardagen igen. Ganska skönt ändå eftersom jag egentligen mår bäst då. Dessutom är det bara fem veckor att jobba innan en ny semesterresa är på gång, då bär det av till Tunisien. Den resan ser jag jättemycket fram mot eftersom vi då är många som åker, den ända jag behöver oroa mig för är katten. Det är hela min familj och syrrans, tretton personer.

Jag försöker nu igen tappa några kilon ....... Målet är att tappa ett hekto om dagen fram till resan (inte min idé). Försöker att fokusera på att äta rätt mängd kalorier och att träna. Styrka igår och spinning idag.

Spinningen idag var riktigt jobbig och sist jag var på spinning var den 20 maj, inte igår alltså. Egentligen skulle den köras med pulskoll men jag hoppade det för jag tycker det är bättre köra på känsla, upplever att pulsklockan inte riktigt stämmer på mig på grund av PeaceMakern. Riktigt riktigt svettig och dessutom rann mascaran men duktig var jag.

Pratade med Jesper idag som är i Malaga och han hade det toppen, lät så glad. Berättade om allt han lär sig och hur roligt han har. Det gör mig lycklig.

Förövrigt knallar livet på, en liten tripp till Krakow har vi inbokat i oktober, plus en tur till Malmö.

......Nilla.....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja o dom har gym på hotellet i Tunisien såg jag! (På Mallis oxå!)

O Friskis började idag o det visste inte jag! Surar för det nu... :(

2010-08-17 @ 21:12:11
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0